Dones de ciència

Presenten i dirigixen: Luis Zurano conches y Carlos Ayats Pérez.

Promogut per la Universitat Politècnica de València; el Centre d’Innovació Les Naus de l’Ajuntament de València, i la FECYT del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, el projecte Dones de Ciència contribueix a visibilitzar i homenatjar dones de referència en els seus respectius camps de recerca, a través de la mirada de destacades dones de la pintura mural nacional i internacional. Descubre en este pódcast a las artistas e investigadoras que protagonizan sus murales.

1.4

Dones de ciència | 02/10/2024

Laura Lechuga

En aquesta edició és protagonista Laura Lechuga Gómez, professora del CSIC a l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia, l’ICN2.

Prem el play i coneix aquesta investigadora de referència mundial en l’àrea dels biosensors fotònics i gran divulgadora científica.

Episodis anteriors

1.4