Naix una nova plataforma per a accedir als pódcast de la UPV

Una nova etapa, enormement il·lusionant, comença a la Universitat Politècnica de València. L’Àrea de Comunicació llança UPV Pódcast, una nova plataforma des de la qual es podrà accedir als continguts fins ara radiofònics creats per persones col·laboradores i la pròpia comunitat universitària. Es tracta d’un pas més en la qualitat del so i dels propis continguts.

Des de hui,https://podcast.upv.es/ es convertix en la plataforma de llançament dels diferents programes que conformen la seua oferta: informatius, culturals, esportius, entrevistes, programes de divulgació científica i musicals, prenent el relleu de la històrica UPV Ràdio, radie degana de les universitats espanyoles, que finalitza les seues emissions per a donar pas a esta nova etapa.

En paraules del Vicerector de Comunicació i Internacionalització, José F. Monserrat, “esta transició no sols representa un canvi en la tecnologia que utilitzem, sinó també una renovació en la nostra capacitat per a oferir continguts més diversos i apassionants que ressonen amb les noves generacions. Creiem fermament que aquesta nova plataforma ens permetrà connectar de manera més profunda i significativa amb la comunitat universitària i amb la societat, mantenint al mateix temps l’essència de la nostra tradició radiofònica. Sens dubte aquest nou viatge ens permetrà continuar sent un punt de referència en l’àmbit de la comunicació educativa”.

Precisament amb la mirada posada en la comunicació educativa, a partir d’ara es farà una especial aposta pels continguts creats per i per a la comunitat universitària, donant veu a persones vinculades a la UPV i cercant sempre adaptar l’oferta a les necessitats dels qui escolten l’altre costat.

També en xarxes socials

UPV Pódcast estarà present també en xarxes socials a la recerca de la comunicació directa amb les i els oïents, que podran trobar perfils actius en X i en Instagram en els quals actualitzar els continguts i interactuar amb l’equip d’UPV Pódcast.